Фонд за развој Републике Србије успешно је реализовао први циклус информативно-едукативне кампање „Хајп на старт“, усмерене ка промоцији предузетништва међу ученицима завршних разреда средњих школа.
Кампања је током управо завршене школске 2024/2025. године, спроведена у девет градова, односно у 11 школа широм Србије, обухватајући различите образовне профиле и средине, са фокусом на младе из мање развијених подручја.
Основни циљ кампање био је да код младих подстакне интересовање за предузетништво, пружи основне информације о покретању сопственог бизниса и приближи програме подршке које Фонд за развој реализује, посебно оне намењене младима, почетницима и женама предузетницама.
Активности у оквиру кампање спроведене су у следећим градовима: Нови Пазар, Чачак, Пирот, Краљево, Ниш, Прокупље, Неготин, Пријепоље и Београд (општина Звездара).
Обухваћене су школе:
- Школа за дизајн текстила и коже и Техничка школа „Изудин Шушевић“ у Новом Пазару
- Прехрамбено-угоститељска школа у Чачку
- Млекарска школа са домом ученика „Др Обрен Пејић“ и Техничка школа у Пироту
- Уметничка школа у Нишу
- Шумарска школа у Краљеву
- Пољопривредна школа „Радош Јовановић Сеља“ у Прокупљу
- Пољопривредна школа са домом ученика „Рајко Боснић“ у Неготину
- Техничка школа у Пријепољу
- Шеста београдска гимназија и Зуботехничка школа у Београду
Кампања је реализована кроз интерактивне презентације које су обухватиле приказе локалних потенцијала, упознавање са основама предузетништва, као и представљање рада и програма Фонда за развој. Посебну вредност програму дала су гостовања успешних привредника из локалних средина, који су ученицима пренели лична искуства и изазове са којима су се сусретали приликом покретања пословања. Програм је употпуњен мотивационим видео порукама познатих личности, као и мини квизовима знања за ученике, са пригодним наградама за најуспешније.
Модератор програма у свим градовима био је Андрија Јовић, млади инфлуенсер, чије присуство и ангажман су значајно допринели интересовању и ангажовању ученика
На већини догађаја партнери кампање били су представници УНИЦЕФ-а, који су ученицима представили своје програме за младе, попут Upshift програма и U-report анкете.




