HajpnaStart2

Млади у кампањи Фонда за развој показали високо интересовање за предузетништво

У оквиру првог циклуса информативно-едукативне кампање „Хајп на старт“, Фонда за развој РС, усмерене ка промоцији предузетништва међу ученицима завршних разреда средњих школа, спроведене су анкете, које су показале висок ниво интересовања младих за предузетништво.

Резултати анкета у којој је учествовало више од 500 ученика показују:

  • 65% ученика жели да покрене сопствени бизнис;
  • највише их интересују области трговине, креативне индустрије и ИТ сектора;
  • као највеће изазове у покретању посла наводе: недостатак финансија, страх од неуспеха и недостатак искуства;
  • 75% ученика није раније било упознато са радом Фонда за развој;
  • 50% анкетираних изјавило је да би користило подршку Фонда уколико би покренули сопствени бизнис.

Кампања „Хaјп на старт“ је током школске 2024/2025. године, реализована у девет градова: Нови Пазар, Чачак, Пирот, Краљево, Ниш, Прокупље, Неготин, Пријепоље и Београд (општина Звездара).

Презентације програма Фонда и анкете спроведене су у 11 школа широм Србије, различитих образовних смерова, као што су уметнички, дизајн текстила и коже, прехрамбено-угоститељски, млекарски, пољопривредни, шумарски, технички, зуботехнички и општи.

Циљ кампање јесте да подстакне интересовање младих за предузетништво, пружи основне информације о покретању сопственог бизниса и приближи програме подршке које Фонд за развој реализује.

У кампањи су учествовали успешни привредници из локалних средина, а модератор програма био је Андрија Јовић, млади инфлуенсер.

У односу на показано интересовање младих и резултате спроведених анкета, Фонд за развој ће наставити да развија програме подршке младим предузетницима, као и информативне и мотивационе кампање за њихово веће укључивање у предузетништво.

Comments are closed.