Фонд за развој Републике Србије успешно је реализовао први циклус информативно-едукативне кампање „Хајп на старт“, усмерене ка промоцији предузетништва међу ученицима завршних разреда средњих школа.
Кампања је током управо завршене школске 2024/2025. године, спроведена у девет градова, односно у 11 школа широм Србије, обухватајући различите образовне профиле и средине, са фокусом на младе из мање развијених подручја.
Основни циљ кампање био је да код младих подстакне интересовање за предузетништво, пружи основне информације о покретању сопственог бизниса и приближи програме подршке које Фонд за развој реализује, посебно оне намењене младима, почетницима и женама предузетницама.
Активности у оквиру кампање спроведене су у следећим градовима: Нови Пазар, Чачак, Пирот, Краљево, Ниш, Прокупље, Неготин, Пријепоље и Београд (општина Звездара).
Обухваћене су школе:
• Школа за дизајн текстила и коже и Техничка школа „Изудин Шушевић“ у Новом Пазару
• Прехрамбено-угоститељска школа у Чачку
• Млекарска школа са домом ученика „Др Обрен Пејић“ и Техничка школа у Пироту
• Уметничка школа у Нишу
• Шумарска школа у Краљеву
• Пољопривредна школа „Радош Јовановић Сеља“ у Прокупљу
• Пољопривредна школа са домом ученика „Рајко Боснић“ у Неготину
• Техничка школа у Пријепољу
• Шеста београдска гимназија и Зуботехничка школа у Београду
Кампања је реализована кроз интерактивне презентације које су обухватиле приказелокалних потенцијала, упознавање са основама предузетништва, као и представљањерада и програма Фонда за развој. Посебну вредност програму дала су гостовањауспешних привредника из локалних средина, који су ученицима пренели лична искустваи изазове са којима су се сусретали приликом покретања пословања. Програм јеупотпуњен мотивационим видео порукама познатих личности, као и мини квизовимазнања за ученике, са пригодним наградама за најуспешније.
Модератор програма у свим градовима био је Андрија Јовић, млади инфлуенсер, чијеприсуство и ангажман су значајно допринели интересовању и ангажовању ученика
На већини догађаја партнери кампање били су представници УНИЦЕФ-а, који су ученицима представили своје програме за младе, попут Upshift програма и U-reportанкете.




